Påskelesing

  
Disse håper jeg å få lest i løpet av påsken! 

Tysteren fikk jeg av min søster for en stund siden. Har hørt så mye bra om den så det er på tide at den får komme ut av bokhyllen. 
Harstads siste har jeg holdt på med siden nyttår. Den er god, men av en eller annen grunn går det lang tid mellom hver gang jeg plukker den opp. 

Den første ungdomsromanen til Levi Henriksen vant jeg i en konkurranse CappelenDamm hadde, og foreløpig er den god lesing! 

Hva leser du i påsken? 

Om Janne Bjørgan

Leser og skriver om hovedsaklig klassikere og fabelprosa, ser film og skriver litt om det også. En oppskrift i ny og ne. To bachelorgrader fra UiB, i medievitenskap og journalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Litteratur og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

