Bok 33 av 50: Kan jeg bli med deg hjem av Marie Aubert

Jeg startet bokhøsten med denne novellesamlingen, og syns den var ok. 

Verken språk eller innhold var like godt som hos Rishøi, og tematikken var ikke helt i min gate. Følte meg litt for ung, rett og slett. 

Men forfatteren er debutant, og sånn sett er det en fin førstevalget. Jeg tror dette kan bli et spennende forfatterskap. 

Hvilke bøker ser dere frem til i høst?

Om Janne Bjørgan

Leser og skriver om hovedsaklig klassikere og fabelprosa, ser film og skriver litt om det også. En oppskrift i ny og ne. To bachelorgrader fra UiB, i medievitenskap og journalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Bøker, Lest i 2016, Litteratur, Samtid og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Bok 33 av 50: Kan jeg bli med deg hjem av Marie Aubert

  1. Tilbaketråkk: Det beste og verste jeg leste i 2016 | Spindelvev

Legg igjen en kommentar

