Mens jeg venter på ferien


Kan man ikke reise får man ty til bøker! Jeg drar ikke på ferie før om tre uker, og Bergen har med unntak av et par dager ikke akkurat vist seg fra sin beste sommerside hittil. 

Kjekt da, at jeg fikk denne fra Chillout i Bergen, som lurte på om jeg kunne fortelle om de som en gjentjeneste. Om jeg kan! Jeg elsker denne fine butikk-kafeen med reiseguider, sekker og turstash overalt, farlig god lunsj og kanskje Bergens beste kanelsnurrer. Veldig lett å drømme seg bort når man sitter der med andre ord. Det er digg når det er så vått og kjølig ute. Akkurat nå drømmer jeg om å reise til Hawaii.  Hvor vil du reise?

Om Janne Bjørgan

Leser og skriver om hovedsaklig klassikere og fabelprosa, ser film og skriver litt om det også. En oppskrift i ny og ne. To bachelorgrader fra UiB, i medievitenskap og journalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Bøker, Fagbøker, Litteratur, Reise og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

